Social Icons

Pages

9 Haziran 2014 Pazartesi

Cs5 İndirme Linki ve Dersi

CS5 Full Türkçe 120 Mb 
Crack Serial filan yok tıklıyorsun kuruluyor!

Video çekmedim kusura bakmayın ama resimler ile anlayacağınızı düşünüyorum 
zaten bilgisayardan az çok anlayan insan becerir yani :)
İşlem 1
 İşlem 2
İşlem 3
 Bu kadar  artık sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz. Sorularınız olursa söyleyin ama saçma saçma şeyler sormayın harbiden sinir bozucu oluyorsunuz bazen. Neyse güle güle kullanın.


Not: Programı bende başka bir yerden aldım. (Yani alıntı.)  Fakat linkler ve resimli anlatım bana aittir. 


35 yorum:

  1. indirdim,kur diyor kuruyorum.Açmayı her denediğimde tekrar kuruyor,açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurmak için tıkladığın şeye basıp programın açılmasını bekliyor olabilir misin? Çünkü eğer öyle yapıyorsan tabii ki açılmaz. Kurma işlemi bittikten sonra gelen Cs5 kısayoluna tıklayacaksın.

      Sil
  2. http://i.hizliresim.com/LPJ0Dj.png linkteki gibi oluyor, açamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarında Winrar yüklümü? Değilse eğer indir öyle dene

      Sil
    2. http://i.hizliresim.com/vYQjX6.png benhde böyle çıkıyor link

      Sil
    3. Adsız güvenlik linkini yaz ve kırmızıya tıkla :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok sağol sorunsuz bir biçimde indirdim ama sadece resimdeki gibi trkçe yapamadım :/ yardımcı olursan çok sevinirim :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program kapalıyken bir kaç kez tıkla kurcala ondan sonra olur. Benimde ilk denememde olmadı :)

      Sil
  5. bir türlü yükleyemedim lütfen yardımcı olun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim linki verdik resimlerle anlatmaya çalıştık.. Daha ne yapmamızı bekliyorsun acaba? Gelip yanına kuralım mı bunu mu istiyorsun!

      Sil
  6. ben açtığımda Tzip çıkıo?

    YanıtlaSil
  7. Kurdum açıldı sonra kapadım sabah bir daha açılmadı?

    YanıtlaSil
  8. Windows8'e zarar verir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vermez. ben windows 10 kullanıyorum hiçbirşey yok :)

      Sil
  9. TEŞEKKÜRLERRR yaşa yaaa açıldııı

    YanıtlaSil
  10. türkçeyi yapamadım ollmuyo

    YanıtlaSil
  11. Sanan ne kadar tesekkür etsem azdir :''')

    YanıtlaSil
  12. file:///E:/eses.bmp böyle oluyorr??

    YanıtlaSil
  13. Çok çok çok teşekkür ederim!!

    YanıtlaSil
  14. http://i.hizliresim.com/JpQdRJ.jpg CS5'i indirdim ve bilgisayarım böyle oldu google skype ve minecraft harici hiçbir uygulama açmıyor nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyalarını nasıl renkli yapıyorsun :3 Bu arada bendede öyle oldu ben tamire götürdüm sadece ayarlardan bişiyler düzeltmiş o kadarmış ciddi bişiy değilmiş

      Sil
  15. Ben indirmiştim önceden, hatta sorunsuz bir şekilde çalışmıştı ama format falan attırınca gitmişti. Şimdi ise indirdiğim dosyalar Pdf dosyaları olarak açılıyor ve bu da dahil çoğu şeyi açamıyorum. Bunu nasıl düzeltebilirim ya da sizin indirirken açılan hani şu kitap simgeli şey var ya, sjsj :D Adı ne?

    YanıtlaSil
  16. Ben bugün açmaya çalıştım. geçersiz oldu artık. :( yeni bir link verir misin lütfen?? thnx şimdiden :))

    YanıtlaSil
  17. Ben 2.linkten indiriyorum. Herkeste mi yavaş iniyor yoksa sadece bende mi? Sizde yavaş mı iniyor?

    YanıtlaSil
  18. Selam ya benimki windows7 zarar vermez değil mi?

    YanıtlaSil
  19. Ben indirdim ama dosya açılmadı.Microsoft word dosyası açıldı. WinRar dosyası olmadan indirmek mümkün mü? Bende winrar dosyası yokta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. winrar gereklidir. çok bilindik bir program indirsen bir şey kaybetmezsin :)

      Sil