Social Icons

Pages

4 Temmuz 2013 Perşembe

Cs4 İndirme Dersi (Türkçe)

Program: Cs4
(Click here to start download from sendspace yazısına tıklamanız yeterli.)
Eğer yukarıdaki yerden indiremediyseniz 
BURADAN İNDİRİN (LİNKİ YENİLEDİM)
Bilgisayarınızda WinRAR yoksa dosyayı açamazsınız. Buraya WinRar ne diye yazmayın lütfen Google'a yazın.
Kanalıma abone olursanız sevinirim bir de beğenip yorum yaparsanız :)
Sorunuz olursa sorun lütfen :)
Çoğu kişi sorunsuz indirip programı kurdu, yapamadıysanız ne yaptığınızı yorum olarak atın nerede yanlış yaptığınızı söyleyeyim.
Not: Linkler çalışmaktadır. Dosyada virüs vb. şeyler bulunmamaktadır. Karşılaşacağınız sorunlardan blogumuzu sorumlu tutmayınız.

81 yorum:

  1. olmuyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklerin ikiside çalışıyor. İndirilen dosyada sorun yok. İnmemesi bilgisayarınızdan kaynaklanmaktadır.

      Sil
    2. o ne lan spiker gibi :DD

      Sil
    3. sana ne istediği gibi konuşur

      Sil
    4. Açılmıyo yardım edin :(((

      Sil
    5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. Çook teşekkür ederim. Vallaha Allah Razı olsun. Çok saol ya.

    YanıtlaSil
  3. Programı indirdim fakat açılmıyor ne yapabilirim ? ve de direk Ps simgeli olarak indi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk ps simgeli olarak indiyse program bilgisayarında zaten var anlamına geliyor bu. Neden açılmadığınıda anlamadım yani :S Videoyu izle bir daha belki yanlış bir şey yapıyorsundur.

      Sil
    2. üzerine sağ tıkla yönetici olarak çalıştır de açılır

      Sil
  4. Ben indirdim winrarı açtım fakat çince ? anlamadım ve kapattım :(

    YanıtlaSil
  5. xp de çalışır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben XP kullanıyorum çok iyi açılıyor.

      Sil
  6. Ücretlimi?Yani simdi pederden dayah yemiyah :D

    YanıtlaSil
  7. 6 saat demesi normalmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetin yavaş. Normalde 30 dk.

      Sil
    2. benimki değişiyo valla 48 - 20 dk gidiyo işte :D

      Sil
  8. Bide rardan çıkarıyorum şifre istiyor şifre nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi len ordan :D Yok şifre filan :D

      Sil
    2. Harbi internetim zayıfmış o yüzden açılmıyormuş kusura bakmayın cahilim işte :)

      Sil
  9. nerden indircem linkler videodakilerdn değişik????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değişik ben bu dersi 3 kez çektiğim için 4.yü çekmedim. Ayrıca yazıda 1. linkte nereden indireceğin yazıyor. Diğerinide yazdım şimdi.

      Sil
  10. İndiriyorum ama şöle bişi çıktı "Bilgisayrınız zayıf onarım aracını indirmek için tıklayın" yazıyo :D Ama alltanda winrar iniyo ya napıcam:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi sorunla karşılaşmadım, karşılaşanıda görmedim. Bu yüzden bilmiyorum :S Ama iniyosa inmiştir sorun olmaz herhalde.

      Sil
  11. Başarılı bir şekilde indirdi ama cs4 açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyanın içindeki gösterdiğim yere tıklayıp kurduysan açılır. Yine olmazsa masaüstünde oluşan kısayola sağ tık. yapıp yönetici olarak çalıştır de.

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. En alttaki not ....

      Sil
    2. görmemişim onu pardon..hem indi sorunsuz sağoll <3

      Sil
  13. YAPAMADIM OLMUYOR HİÇBİR ŞEKİLDE OLMUYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar kullanmayı bilmiyorsundur ne diyeyim.

      Sil
  14. çok saol ben biyerden daha indirmiştim ispanyolca çıkmıştı silmiştim umarım olmaz adfsjfh :D

    YanıtlaSil
  15. Yaa ben Winrarı indirdim cs4 ü de indirdim. dediklerini de yaptım ama açılmıyo. :( anlamadım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sen böyle deyince sorunun nerden kaynaklandığını anlayamam. Ama eğer masaüstüne kısayol filan eklendiyse yani programı kurduysan ve açılmıyorsa kısayola sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyeceksin açılacak. Başka bir şey varsa tam olarak anlat ki yardımcı olabileyim.

      Sil
  16. 30 dk değil indire basmam ile inmesi bir oldu :D ve açıldı :3

    YanıtlaSil
  17. Merhaba kullandığın photoshopu da burdan mı indirdin yoksa satın mı aldın? Bu arada sorunsuz açılıyor. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir siteden indirmiştim ücretsiz olarak. Ve indirdiğim linki size de verdim. Fakat bir zaman sonra sitedeki link hata verdi. Bende dosyayı kendim yükleyip sizinle paylaştım.

      Sil
  18. Videon açılmıyor. Yenisini yapar mısın?

    YanıtlaSil
  19. Ya şey açmıyooooooo ???
    Sisteminize uygun değildir diyo silip bidaha yüklüyorum şimdi gene aynısı yaptı. ?

    YanıtlaSil
  20. Benimki word dosyası gibi geldi? Ne yapmalıyım??

    YanıtlaSil
  21. açılmıyo amkkkk

    YanıtlaSil
  22. İrem, video izlenilmiyor :/

    YanıtlaSil
  23. Ah ah. İremciğimizi de yorup duruyoruz işltgtştlhrtglöfr :D Ama İrem olmasaydı ben ne bok yerdim acaba dfıjdımbvdvb

    YanıtlaSil
  24. Cs5 veya Cs 6 da bulabilirmiyiz ki acaba? Herneyse sorunsuz indi ve videoyu izlemenize bile gerek yok gayet basit bir kurulumu var. Videoyu izleyip yapamayanlar e çüş artık. Teşekkür ederim. Birde blogga artık hiç birşey eklenmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cs5 ve Cs6 kullanmıyorum, indirmedim ve denemediğim bir şeyi sizinle güvenli diyip paylaşmak istemedim açıkçası fakat facebook sayfamda vardı sanırım (facebook.com/MerryPhotoshop) Ve yorumunun"sorunsuz indi ve videoyu izlemenize bile gerek yok gayet basit bir kurulumu var. Videoyu izleyip yapamayanlar e çüş artık. " kısmına kesinlikle katılıyorum zaten videoda pek bir şey anlatmadım. Son olarak artık ders çekmiyorum çünkü videolarda müzik kullanmak istemiyorum, ama sessiz olmasınıda istemiyorum bu yüzden kendim konuşarak çekmek istiyorum fakat laptop ile çektiğim için sesimi çok kısık kaydediyor bu yüzden mikrofon satın almam gerekiyor ama benim bunlarla uğraşacak pek vaktim olmuyor bu yüzden bende yaz gelmesini bekliyorum, yaz geldiğinde yeniden ders çekmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  25. Adobe olarak açılıyor. Ne yapabilirim? Youtube'da kapandı izleyemiyorum :(

    YanıtlaSil
  26. Arkanıza yaslanın ve basit yüklemenin keyfini çıkarın diyicek dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D..AFDFA. SEN ÖNCE Bİ LİNK İÇ a.s.SA :D

      Sil
  27. winrar var ama bazıları window 7 olduğu içn çalşmıyo dio

    YanıtlaSil
  28. cs6 indirme linki lütfen çok ihtiyacım var :(

    YanıtlaSil
  29. Olmuyor başka programlar iniyor

    YanıtlaSil
  30. Olmuyo :/ ve videoda açılmıyo çünkü youtube kapalı

    YanıtlaSil
  31. windows 8 de çalışıyor mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çalışıyor

      Sil
    2. Pc " home basıc ". Pc bu programı kaldırır mı ve bu program pcyi kasar mı? Cevap verin lütfen. :( :/

      Sil
  32. Pc " home basıc ". Pc bu programı kaldırır mı ve pcyi kasar mı? Cevap verin lütfen...

    YanıtlaSil
  33. ben programı her açtığımda bu pencereyle karşılaşıyorum dil seçimi her defasında yapıyorum..Direk açılması için ne yapmam gerekıyor.
    http://i.hizliresim.com/Gb0pby.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o çıkıyor direk açılmasının yolu yok ama türkçeyi seçmene gerek yok direk accept deyip geçebilirsin yine Türkçe olarak açılıyor.

      Sil
  34. Gerçekten teşekkürler. Program Türkçe ve sorunsuz çalışıyor. Ayrıca sayende shopu daha iyi yapmaya başladım. Umarım bütün dileklerin kabul olur. Burda en az 100 kişinin yüzünü güldürdün :)

    YanıtlaSil
  35. Haa bide bir sorum olucaktı. Ben programı yükledim, ve açıldı. Daha sonra demin birdaha açmaya çalıştım fakat aif_core.dll uygulamasının bilgisayarınızda olduğunu gördük. Başlatamassınız yazıyor. Bu sorunu çözmek için programı yeniden yükleyin diyor. Bende yükledim ve üstüne üstlük birde aif_core.dll uygulamasınıda yükledim sorun çıkarmı ? (Ama bu CS5te oldu.

    YanıtlaSil
  36. Cs4'ü de Cs'5'i de verdiğin linklerden indirdim ve ikisi de sorunsuz çalışıyor çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Ya ben cs4'ü gif yapmak için indirdim olmuyo error veriyo sen gif yapmayı biliyo musun?

    YanıtlaSil
  38. video ülkenizde kullnılmıyo diyo *-*

    YanıtlaSil
  39. 21 dk dio :D yeniym inşallah olur dimi

    YanıtlaSil